sobota, 11 czerwca 2011

who run the world girls

Dzisiejszy post poświęce osobą które zainspirowały mnie do założenia bloga i nadal inspirują ! 

Jestem Kasia - piękna kobieta, która urzekła mnie swoim dziewczęcym stylem, a ostatnio zachwyca hipie klimatami- wszystko jest przejrzyste i schludne. Zdjęcia zawsze dobrej jakości i utrzymane w ciepłym klimacie. Postuje bardzo często, a jej stylizacje są przyjemne dla oka ! Nic dodać nic ująć - może tylko dodać do obserwowanych :) 



Ams la land -M A G I A. W zasadzie trudno jest mi napisac coś wiecej, bo ams la land to dziewczyna  niesamowicie przebojowa i piekna. Stylizacje jak i zdjęcia nigdy nie można uznać za standardowe, zawsze niosą ze sobą coś więcej.No i te kwiatowe wianki, które świetnie komponują się z jej osobowością, urodą jak i są niewymuszenie oryginalne.  Gratulacje za wyobraźnie !



Maffashion - niekwestionowana blogerka nr. 1 w Polsce. Oprócz stylizacji, które były zachwalane już tyle razy-nie chce podejmować się konkurencji w przymiotniki.. Zwrócę uwagę na inną rzecz ! Maff jest niesamowicie  systematyczna i wkłada w to wiele pracy , wysiłku i pasji ! Zasłużone brawa !



Macademian Girl - Tamara pochodzi ze Szczecina- co na wstępie sprawia, że me serce mięknie. Ale co najważniejsze.. Czyni smutny Szczecin kolorowym i radosnym ! Bloguje od niedawna ale już zyskała wielu fanów. Co charakterystyczne w jej stylizacjach to uśmiech,pozytyw i kolory ! Ja sie zakochałam, a  Wy ?



Mary-Kate Fashion - to niezwykła stylówa ! Perfekcyjne zdjęcia, sławny kok  i do przodu. Pokazuje swoje stylizacje na codzień z niezwykłym wyczuciem , gracją ale i szaleństwem. Zawsze zapatrzona w koleżankę - Nesstyle- z którą razem tworzą fajną internetową historie :) 



Jemerced - uwielbiam za charyzme! Jess świetnie łączy klasyke z swoistym szaleństwem ! Ale oprócz zawsze idealnych outfitów jakie nam prezentuje, mnie  urzeka jej osobowość, która przez zdj i wpisy aż się wylewa.. She always makes me happy! Ah, no i te jej filmiki !  MEGA ! 



24 komentarze:

  1. dzięęękuję:* pochwalę się na fb;);P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej uwielbiam Mary-Kate:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się. ja ostatnio założyłam bloga i to też w głównej mierze przez to,że One mnie zainspirowały. jestem-kasia,to chyba pierwszy szafiarski blog na którego weszłam i w ogóle z którego się dowiedziałam,że istnieje coś takiego jak idea szafiarstwa :) pieknie to podsumowałam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne dziewczyny!! uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre z nich są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo :**** Strasznie mi miło, że znajduję się u Ciebie na blogu to raz, ze w tak zaszczytnym gronie to dwa :) Sama większość tych dziewczyn uwielbiam <3

    Ale chciałam napisać, że przesłuchałam wszystkie Twoje kawałki które były do przesłuchania na myspace i jesteś niesamowita!! Także promuj się jak tylko możesz, życzę Ci żeby udało Ci się przebić i żeby nastał taki dzień byś mogła śpiewanie uczynić nie tylko hobby ale źródłem utrzymania :) Caaaaaałusy :****

    OdpowiedzUsuń
  7. blog Maff jakoś nie specjalnie mnie inspiruje (chyba jestem w mniejszości) ale pozostałe LOVE

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne zestawienie, trzech blogów nie znałam, chętnie się z nimi zapoznam, tak więc dzięki za tego posta :D
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, też je uwielbiam, ams lalaland iałam przyjemnośćpoznać osobiście, świetna dziewczyna!:) Jessy również zawsze dodaje mi energii i podoba mi sie jej podejście trochę niezbyt na serio :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki piękne, miło mi niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zapoznam się z tymi pięcioma blogami
    Od nie dawna zaczęłam wchodzić na mary-kate <3
    Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  13. także uwielbiam te dziewczyny!! wszystkie są niesamowite i bardzo inspirujące:) od niedawna trafiłam do Ciebie i z chęcią będę odwiedzać czyt. obserwować;]
    zapraszam także do siebie i do obserwacji:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe inspirujące dziewczyny!
    Ach, kocham magię ich blogów :)

    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem fanką Kasi i Jess :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie są śliczne, piękne i nowoczesne:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje i jeszcze bardziej fantastyczne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń